PLUPP PLUPP!

Hej hej :)
Idag är det söndag, vilket betyder slappdag. Jag och Malle utnyttjar detta till fullo ;) Vi har inte gjort ett dret sen vi vaknade (runt halv tolv), bara ätit frukost och sett på film. Nu ligger vi och läser massa bloggar, typ alla stockholms-bloggar tar ju studenten haha. Längtar så jäkla mycket till min egen student så jaaa...!! Man märker verkligen att det är stor skillnad på studenten här, och i större städer. Här så har vi ju bal, och så firar man ju typ flera veckor i förväg, det verkar inte som att dom gör det i andra städer direkt (?) :P Då måste jag ju säga att jag tycker vår version låter roligare hehe.

Igår så kom Malle hit efter att jag städat klart, vi lagade tacos. Det va så jävla gött!! :D När vi höll på och lagade mat så kom Anna, Sofia, Nikki och Johanna hit också... vi satte på musik och så satt vi mest och pratade och drack lite smått. Anna, Julia, Sofia och Johanna drog vid typ halv elva för dom skulle till bryggan (ja, jag bröt mitt löfte:P). Hoppas dom hade det KUL!! :) När dom hade gått så började vi sjunga high school musical-karaoke haha, och så spelade vi yatzy. Malle och Nikki blev grymt övertrötta efter ett tag, dom är jävligt roliga då måste jag säga! Jag och Malle avslutade alltihopa med att skratta åt en hoppande mygga och så skulle vi titta på film men Malle somnade efter en kvart.. hahaha.

Det där va kanske inte den roligaste beskrivningen av en lördagskväll, men det var roligare än va de låter! Tycker det är svårt att återberätta saker på ett roligt sätt. Jaja, skit samma.
Halv fem ska jag kolla på MTV Movie Awards, äntligen :D Sen ska jag... titta på Gossip Girl och Söndagsparty. Sa jag att det var en slappdag eller? Puss på er.

Kommentarer
Postat av: sofia

slappdag in my heart!

2009-06-07 @ 18:53:59
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0