Hehe

Tråkigt var de ja ;)

1. Hur gammal är du om fem år? 22, men ska fylla 23
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 173 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight! (skräll)
5. Vem ringde du senast? Mamma tror ja:P
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "men vad tror du om mig egentligen? Jag ger inte på så lätt;) hihi" till Wide :P
7. Vad är dagens planer? eeh ja, göra klart denna och sova sen kanske.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? åh, det är väldigt olika!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? En halvtimme sen kanske
11. Vilken ögonfärg har du? Blå-grå typ
12. När vaknade du idag? tio
13. Har du någon gång hittat en katt? nääe
14. Vilken är din favoritplats? svårt. ingen aning.
15. Vilken plats föredrar du minst? Skogen mitt i natten, huuh :(
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte den blekaste
17. Vad skrämde dig som barn? ALLT; rumpnissarna, mörker, beck-filmerna, skrotnisse..
18. Vem fick dig att skratta senast? Sofia
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar som jag använder, en stationär som jag inte använder.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, fast i pyjamas då alltså
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu har jag tre
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jaa..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor tror ja, blir varken för kallt eller varmt då!
26. Är du social? Ja, det vore väl lögn att hävda något annat
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's hallon och choklad nånting.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa resa resa!!!
29. Tycker du om kinamat? Jodå
30. Tycker du om kaffe? Har försökt men näääej.
31. Vad dricker du till frukost? Blåbärssoppa/juice/vatten (dricker oftast inget)
32. Sover du på någon särskild sida? Vrider och vänder på mig som fan
33. Kan du spela poker? NEJ dä! (fråga Julia)
34. Tycker du om att mysa? Jaaarå
35. Är du en beroendemänniska? tror inte det.. eller ja vet inte..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, en som va på samma språkresa som jag 2007!
37. Vill du ha barn? Självklart!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, det kan ju alla som gått i skolan?
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool tror jag. Havet svider så ibland:P
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder!!
42. Äger du dyra smycken? Nej, kanske nåt men det mesta är billigt H&M-bling
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en kokosboll haha:P
45. Vem är den roligaste människan du känner? Malle tror ja!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett litet, litet i handflatan som jag fick när jag råkade skära mig på ett spänne på väskan när jag cyklade till skolan. Det blödde så mycket så jag fick ta fram handduken jag skulle ha på idrotten:P
47. Vad har du för ringsignal? Lay all your love on me - Mamma Mia The Movie
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har sparat i lådor faktiskt!
49. Flirtar du mycket? Nej, är en riktig fegis
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hos min farbror i Usa
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men önskar att jag kunde.
52. Har du fått fortkörningsböter? Lite svårt..:P
53. Vilken var den senaste bok du läste? Tyskungen av Camilla Läckberg
54. Läser du dagstidningen? Ibland i cafeterian eller hemma efter skolan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Försöker så gott det går:P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4 tror ja xD
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Oj, minns inte ens när jag senast skrev nåt på ett papper..
59. När var du i kyrkan senast? Några månader sedan, Sandra och dom sjöng :)
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser ;)

Kommentarer
Postat av: Malvina

hahaha :D så jag är the funny one i sällskapet alltså? ; ) niiiiice! :D

2009-06-21 @ 19:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0