23.27

Kom nyss hem från Anna, var där ett par timmar. Lekte stylist, bläddrade i tidningar och pladdrade som vanligt. Go fredagskväll! Det vi egentligen skulle göra var att skriva ut en bild, haha :P Vi gjorde det till slut i allafall. . .

Nu ska jag snart sova, ska upp vid halv nio imorn för att gå på afro power dance. Tränade bara två gånger förra veckan, och den här veckan MÅSTE det bli tre. Så det får bli afro power imorgon. Efter träningen har jag en del saker jag måste göra. Undrar om jag kommer hinna allt (jag är en sann tidsoptimist). Först stan för att handla presenten till Julle, sedan hem. Städa rummet, tvätta håret och göra mig i ordning. Bädda sängen åt Sofia& Josefine:P Vid 5 ungefär ska jag gå till Julia, har fått i uppgift att locka födelsedagsbarnets hår :) Sedan är det full rulle hela kvällen! Hoppas jag kommer ihåg att göra allt nu, haha:P

Nu ska jag sova. Godnatt på er allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

GALNING! GÅ Å TRÄNA HALV NIO PÅ EN LÖRDAG!!!!! va har hänt??? haha :P

2009-03-07 @ 00:02:13
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: karin

haha, va snäll du är Jojo :D Jag ska försöka fixa biljett efter att jag varit på afro power och jag antar att vi ses där då. Om du inte ändrade planer och kom på att du hellre ville sova ;P

2009-03-07 @ 08:44:19
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0