3:e mars

Ska alldeles strax gå och lägga mig, men kände att jag ville skriva lite här först :)
Idag var ingen bra dag. Jag vaknade irriterad, ville bara ligga kvar i sängen hela dagen kändes det som. Av ingen anledning, konstigt:P Den känslan höll i sig hela dagen, men när skolan slutade blev det bättre. Jag gick och la undan mina jeans-leggings, och så kom jag på vad jag ska köpa till Julia i födelsedagspresent :D gött. När jag kom hem åt jag, tittade lite på tv och sen bakade jag. Halv åtta var det dags för (bas)step med Karin :) Det var rätt kul, lagom jobbigt och sådär men bodystepen är ändå mer utmaning.. fast samtidigt, body stepen är nog egentligen lite för svår för mig. Jag vet inte. Såg kusinen på hk också, Anna tittade in genom dörren när vi tränade ;) haha!

Efter träningen duschade jag, förberedde lite inför imorgon då Julia min babe fyller aaaarton :D det är många som gör det nu i dagarna, så det är lika bra att ni vänjer er vid mina grattis-hälsningar här i bloggen, haha. Sen har jag inte gjort så mkt mer...

Imorn ska jag upp jättejättetidigt. Varför jag ska det får ni se imorgon, vill inte avslöja för mycket just nu på grund av säkerthetsskäl:P haha.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg dig i måndags...på HK, du dansade och jäklar va duktig du är!! Blev helt sugen på att bli lika bra =) Go girl!!

2009-03-04 @ 11:56:46
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0