Bläää :(

Jag är deprimerad. Kom hem från Charlottenberg för ett tag sedan. Jag hittade inte en enda fin jacka. Men vad trodde jag egentligen? Carlings hade bara fula konstiga skinnjackor och alla andra affärer hade bara fula i fuskskinn. Jag blev så sur när jag såg alla som gick förbi och var nöjda i sina skinnjackor. Jag kommer aldrig hitta nån. Jag jämför bara alla andra med min gamla (haha, nu låter det inte som att jag pratar om jackor längre..).
Jag får helt enkelt leta i stockholm. Men där kommer jag inte ha så mycket tid, och det känns inte så lockande att hålla på och tokleta jacka som en galning. Elin hittade både jacka och skor det fuskisen:P

Nu väntar jag bara att gossip girl ska börja... orkar inte gå på bodybalance-releasen som är idag förresten. Jag är fortfarande helt mör i kroppen efter den här ganska hårda veckan ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0