Buenos dias

God morgon på er :) Jag vaknade för en halvtimme sedan, det var sjukt skönt att sova. MEN jag skulle egentligen ha befunnit mig på HK imorse klockan halv tio. Det sket sig. Fy.

Nu är jag sjukt sugen på frukost.. jag älskar helgmornar när man kan äta frukost när man vill. Jag vill oftast vänta en halvtimme/timme med att äta frukost, men det hinner man ju inte på vardagarna.. Nu ska jag göra mig en riktigt god frukost med ägg & makrillsmörgås, yoghurt och banan och te :D yummie, jag är så hungrig:P

Igår kväll tog jag det bara lugnt. Efter skolan tittade jag, Anna och Julia på film, sedan gick anna för hon skulle på födelsedagskalas. Sen åt jag middag med mamma och pappa, och sen åkte jag till missionskyrkan där Sandra, Magda och Bettan skulle uppträda. Hahaha, det känns så kyskt att vara i kyrkan en fredagkväll!
Men jag vill ju supporta mina vänner :) Och dom va skitbra, så jag ångrar mig inte. Sandra äger en egenskap jag själv så gärna skulle vilja ha, hon äger scenen. Hon hör hemma där. Det är helt sjukt, men det syns liksom bara, hela hon glittrar. Jag själv ser nog mest bara blyg ut, och det enda jag har är min späda röst. Haha. Jag är en sån som skulle sitta vid ett piano och sjunga fina låtar i all sin enkelhet, men det finns ett problem. Jag kan inte spela piano!! Och då finns bara den späda rösten kvar. Och det är inte så mycket att briljera med:P

Vad händer idag då? Hmm.. kanske övningsköra lite? Kanske läsa? Kanske se på film? Jag vet inte, och det är så gött. Dock har jag en känsla av att det var nåt jag skulle göra, men som jag har glömt bort.

Nej nu ska jag äta min efterlängtade frukost!! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

yeeeah. frukost på helger är något av det godaste som finns :D

2009-03-14 @ 12:23:19
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Elin

Körvsnalebale :) haha, humskipumski.. alltid lika kul :)

2009-03-15 @ 01:56:53
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0