"Carl, jag tror du har satt tröjan bakochfram.."

Trots att jag inte är helt frisk än, är fortfarande tätt i näsan och sådär, så var det en riktigt rolig dag idag.

Lyckades ta mig upp ur sängen efter en timmes snoozande i morse, sen var dagen rätt seg fram tills sista lektionen. Då var vi så övertrötta så vi skrattade hela tiden. Hahaha, jag skrattar bara jag tänker på det. Ingen idé jag skriver här i bloggen dock, det är ändå bara såna grejer som är roliga om man är med. Efter skolan så gjorde jag och anna pannkakor, dom blev helt fucked up. Dom smakade svamp!!! Jag dränkte dom iaf i grädde&sylt (och glass..hahaha). Men inte blev det godare för det. Jävla skit. Men det var rätt kul om man tänker efter. Sen.. halv åtta var det bodybalance. Otroligt gött :)
Egentligen har jag inte så mycket att säga... jag vill bara skratta. Jag hoppas verkligen den här dagen blir lika rolig som denna, för gud vad jag älskar att skratta. Sofia och jag är jäkligt bra på det alltså, mohahaha.

Nej men usch. Förlåt för mitt luddiga konstiga inlägg. Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, sen ska jag läsa lite innan jag somnar och drömmer roliga skrattdrömmar.
Puss och Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0