denna melodifestival..

Läste nyss på blogg.se's förstasida att Scotts kommer möta Sarah Dawn Finer i Andra Chansen. Jag vill egentligen inte bry mig, än mindre skriva hela blogginlägg om Melodifestivalen.. men detta måste ju bara tas upp;) Jag tycker själv att både Sarah och Scotts ska vara med i finalen, men jag säger nog hellre Scotts än Sarah i slutändan ;) MEN så säger nog inte resten av svenska folket, skulle gissa på att fler röstar på Sarah. Och då får ju inte Scotts va med i finalen :(

Egentligen spelar det ingen roll, för alla vet ju att det kommer stå mellan Molly och Måns. Gör det inte det blir jag suuur! :P men Scotts är ju min stora dansbandskärlek (alla värmlänningar har en sån, just admit it) och dom måste ju åtminstone till final! ;)

Jag tror nog förresten att jag tycker att Molly ska vinna, hörde hennes låt på radion idag. Tror den kommer lyckas bra i eurovsion! Måns är snygg, hans låt är skitbra men inget för östeuropeerna tror jag.

Hjälp jag blir rädd för mig själv, trodde inte jag kunde bli såhär seriös kring Melodifestivalen:O
nu glömmer vi detta. puss.

Kommentarer
Postat av: karin

haha, jo, det är nog rätt så många tjejer som har hunkbilder i datorn! Men jag har aldrig haft det tidigare och jag kan räkna upp några till ;)

2009-03-03 @ 11:44:32
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: karin

vad jag gjorde på idrotten menar du? haha. när det var dags för massage så parade alla ihop sig och jag blev själv och det såg en annan person som också brukar bli själv.. och då kom personen fram till mig, sa inget utan bara ställde sig bredvid mig och antog att vi skulle samarbeta. Men då var jag elak och smet ut, för jag ville inte ha massage med den personen.. haha! Jag vet, det är taskigt. Men det var ju därför jag kom in och stod där ensam, när alla andra redan börjat massagegrejen! haha. shame on me! Men tur att du fanns där och sa att jag kunde vara med dig och Julle :)

2009-03-03 @ 22:55:35
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: karin

hahaha, nej, det är nog inte många som vill det ;)(vad elak jag känner mig!) Haha, när jag kom tillbaka så hade hon parat ihop sig med Marika xD

2009-03-03 @ 23:09:19
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: karin

hahaha xD Ja, det tänkte jag också! .. Men jag får väl erkänna att jag var lite nöjd över att jag lyckats ta mig ur situationen. Fick lite smått panik nästan, så jag flydde som sagt. haha. Ja, det orkar man faktiskt inte!

2009-03-03 @ 23:26:52
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0