Ett år

Fitta. Råkade ta bort ett inlägg. Jaja.
Det jag tänkte säga var iallafall att jag har haft den här bloggen i 1 år och två dagar nu. Det fick mig att reflektera lite kring tiden, den går så jäkla snabbt. Känns inte som ett år sen som vi var i stockholm med skolan och grejer. Men det var det.
Jag bodde även på tjäderstigen då. Det där emot, känns som flera år sedan. Konstigt:P Kan inte tänka mig hur det var att bo där nu.. vet bara att jag saknar det då och då. Det kommer alltid vara hemma liksom:) Minns att jag sa hemma till det i början, och det här huset, det var dottevik. Haha.
Jag har nog inte mognat/förändrats speciellt mycket som person dock. Typ... fått längre hår. Gått upp i vikt. Börjat träna. Blivit twilight-besatt (nära på). Lärt känna nya människor, och lärt känna andra personer bättre. Förstått lite mer vilka som verkligen är ens riktiga vänner. Men annars är jag nog exakt likadan som jag var förra året haha. Lika lat, omogen och feg som förra året. xP


ω (en rumpa)

Kommentarer
Postat av: sofia

älskar rumpan!!!!!!!!!!!!!

2009-03-08 @ 20:01:31
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anna

En rumpa? Haha, SÖT! Men gumman, du tjock?? Öhh NEJ DÄH! Snygg som attans ä du! :)

2009-03-10 @ 09:42:39
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0