Gossip Girl <3

Idag har jag varit hemma från skolan, är förkyld och mår allmänt bajs. :( Så jag stannade hemma och vilade upp mig, så får vi hoppas att jag orkar gå till skolan imorgon.
Hatar att va sjuk, det känns som att man missar så mycket!

Iallafall, jag har sovit jättemycket idag, och så har ja varit nerbäddad framför teven. Tittade nyss på reprisen av Gossip Girl (glömde helt totalt bort det igår) och JÄKLAR VA BRA DET VAR!!! Jag vill se meeer! Jag tycker ju att Blair & Chuck är så himla söta. Eller, söta är väl inte direkt rätt ord, men deras relation är så speciell. Man kan ju inte låta bli att tycka om dom! Och så blir jag så olycklig när jag ser Serena och Dan.. Hon där Lexi var ju bara enormt störande, och Aaron tycker jag inte heller om. Hoppas dom blir tillsammans igen längre fram ;)
Haha, så typiskt mig att fastna helt totalt i en teveserie.

Nu ska jag ta en dusch tror jag, känner mig inte så fräsch :P
Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

din schnaling!!!!

jag älskar gossip girl. jag var dum nog som kollade på youtube igår efter programmet var slut. HJÄLP!!!!! det blir värsta bra :D:D:D

2009-03-09 @ 17:30:35
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: karin

ååh, jag missade också det igår och jag missade att det gick i repris idag också :( skit.

men du får krya på dig! :)

2009-03-09 @ 21:11:58
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0