Hjälp mig!!

Jg har ett väldigt svårt beslut att fatta (hehehe..) Jag ska köpa en vårjacka, och jag vet inte om jag ska köpa en jeansjacka eller skinnjacka.  Jag kan inte köpa båda, eftersom dom är såpass dyra båda två. Så vad är bäst, att köpa en jeansjacka som finns här i stan på JC eller att be dom att köpa in en skinnjacka i rätt storlek till mig och därmed få betala extra + vänta längre..? Jag har ju större användning av en skinnjacka liksom, plus att den är lite varmare än en jeansjacka. Mamma tyckte att jag skulle köpa en jeansjacka nu eftersom den är vårigare, och kanske köpa en skinnjacka till hösten istället.. och det har hon ju rätt i. Men det är bara det att det är så otroligt svårt att leva utan en skinnjacka, haha xP Den passar liksom till ALLT.

Uuh, jag har beslutsångest. Det är svårt det här.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja det va inte lätt...men som sagt... vad ser du dig själv i nu under vår/sommaren? Typ svarta leggings, vit längre T-shirt, kofta/hood pumps/sneakers med en snygg ljus sliten jeansjacka. Inte passar en skinnjacka en varm sommarkväll över en snygg klänning? Köp skinnet till hösten du gumman... =) Har du nått att se fram emot som gör hösten mer kul=)

2009-03-31 @ 23:45:27
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: sofia

yeah, jag håller med din cousin.

2009-04-01 @ 14:03:57
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0