hurtful

Alltså, jag kan inte sluta lyssna på den låten!! alla andra är säkert skittrötta på den, men inte jag inte :) den äääär så bra!

Idag har varit en bra dag, jag har varit på bra humör :)
OCH jag sa till sofia under vår hôltimme (så heter det i värmland) att jag jättegärna skulle vilja ha ett par jeans-leggings (såna som alla har) men i stentvättat, ljust tyg och blixtlås längst ner. Hade inte sett några såna här i stan, men det är gryyymt snyggt. Tänkte inte mer på det sedan..
Sen när alla andra hade matte och jag hade slutat, så gick ja ner på stan en sväng för att kolla. Vad hittar jag inte inne på m&b om inte exakt såna leggings jag vill ha? :D blev så glad. Eller dom va inte exakta, hade knappar längst ner men vafan, snygga var de! Ska köpa dom imorn tror jag, så kan jag ha dom på Julias 18-årsfest och Veronica Maggio :D problemet är bara vad jag ska ha till.. haha ;)

Ang. Esters café; det ligger i Långserud, Säffle kommun. Tar ca en timme att åka dit men det är klart värt det :D
Om ni vill kan vi åka dit tillsammans nån gång framöver, när Anna & Julia fixat körkorten kanske? ;)

Nu ska jag tralla mig ner till duschen och sen sjunga så hela huset hör :D
pusspusspuss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0