I bit a pillow. Or two.

Hallelujah va gött med helg, tänkte jag igår. Den känslan håller i sig i dag.. veckan har varit rätt stressig, har helt totalt glömt bort att blogga! I onsdags fyllde mamma år, och i går hade vi nationellt prov i svenska B, den muntliga delen. Och så har Julia och Sandra haft provvecka på HK så jag har tränat med dom varje dag den här veckan förutom i tisdags. Var på afro power i morse, med massa träningsverk sen pumpen i torsdags.. gissa om jag är mör nu då ;)

De var en otroligt härlig känsla när NP muntliga var gjort igår.. usch, att prata inför folk är aldrig lätt.
Kvällen igår spenderades hemma hos Sandra med körv m bröd och chips. Och dålig tv :P men det va en go, slapp och rolig kväll ändå ;)
Och imorse klev vi upp för att gå på afron. Sen kom jag hem, åt frukost, la mig och vilade i mamma och pappas säng. Och somnade. Så jädra gött. När ja vakna åt ja mat sen har ja inte gjort så mycket mer:P äter bilar just nu. Äta tycker vi om! Har mensvärk så jag orkar inte göra så mycket, haha. Hittar inga värktabletter heller..

Elin, Henke, mamma och pappa åkte nyss iväg på hockey. Så jag är ensam hemma, och för en gångs skull tycker jag att det är skönt. Hatar ju att va ensam annars, men idag är det precis vad jag behöver.

I kvällinga när syrran kommer tillbaks ska jag vara med henne. Vi ska väl se på film och mysa i guess. I morgon ska vi iallafall till Charlottenbergs mycket pittoreska och mysiga köpcenter(hehe). Vi ska leta vårjackor :) Måste hitta en skinnjacka!

Marika hade ett väldigt bra anförande igår angående handeln i Charlottenberg, och hon fick mig verkligen att se på köpcentret där på ett helt annat sätt. Hon beskrev hur det sett ut förr när centret inte fanns där, när storgatan var målet liksom. Nu har dom bara fått stänga igen massor där. Det får mig att tänka på "Bilar", tycker det är så himla sorgligt när dom visar hur vägarna gick förr i tiden, allt va så mysigt. Nu är det bara en stor motorväg där.. Jag har ju åkt på route 66 själv och det är verkligen annorlunda. Dock åkte vi inte igenom nåt Radiator Springs. Jag och Elin satt hela tiden och sa "snart kommer det...!" haha.
Oj, det här var väldigt off topic, som min lärare skulle ha sagt..

Nu ska jag sätta mig i min fåtölj med min bok! (jag är latare än latast idag men det förtjänar jag)

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vet :D alexander är så grymt bra. och SNYGG!!! speciellt i dusch scenen. hjälp säger jag bara. hjälp.

2009-03-22 @ 00:02:33
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0