kvällsunderhållning

Jag har varit helt irriterad den senaste timmen... jag vet inte varför (eller jo egentligen, men vill inte erkänna det för mig själv) och det är ännu mer irriterande att jag är irriterad. En ond cirkel alltså. Jag vet att jag borde gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar upp imorgon jätteglad och sådär, men jag kollade runt lite på datorn istället och hamnade på saltmannen.se, en sida med en massa felhörningar (finns det något roligare?) där bland annat denna fanns med:

Artist: Kent

Riktiga texten var:
Vi blev som dom andra
Vi blev som dom andra
Vi blev som dom andra

Men jag sjöng:
Filips salamandrar
Filips salamandrar
Filips salamandrar

Övriga kommentarer:
Denna låt hörde jag en kille sjunga på en fest, jag skrattade gott åt hans lilla feltolkning.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hahaha, gud vad jag skrattade när jag läste! Seriöst, tårarna rann! Jag måste ju vara psykiskt sjuk som sitter ensam framför datorn och skrattar så mycket åt någonting.. men tänk er själva om ni är på en fest, och så börjar nån sjunga "filips salamandrar" !!!! Hahahahah!
Det får mig att tänka på en av mina felhörningar jag underhållit människor med (det är en del)
"Påven i Johann, bjuder mig ibland" i Bert-låten "är det såhär när man är kär när man är liten" ni vet. Det ska egentligen vara "På en bio han, bjuder mig ibland"

Liksom. Vadå påven i Johann? Påven finns ju i vatikanstaten och ingen annanstans, vad fan tänkte jag? Elin mobbade mig något när hon upptäckte detta. Hahaha xD Men vad kan man egentligen vänta sig av någon som tror att det är "lusse lelle, lusse lelle, älvan ääääter för jul"??

Hahaha, Filips salamandrar fick mig faktiskt på lite bättre humör. Men jag ska änåd sova nu. Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: angelica.

klockan är 00:12 och jag sitter uppe och skrattade ihjäl mig när jag läser detta (fast jag guppar ju mest när jag skrattar som du vet). HAHA! filips salamandrar HAHA!



jaja, du behöver iallafall inte känna dig ensam om att sitta uppe och absolut inte ha nått liv.

2009-03-25 @ 00:15:35
URL: http://modersol.blogspot.com
Postat av: sofia

HAHAHAHAHAHA fan va rolig. filips salamandrar

2009-03-25 @ 14:32:50
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaa jävlar va kul Jojs!! :P Bert låten alltså, dä glömmer ja aldrig :D

2009-03-26 @ 10:43:56
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah!!! Ohhhh hahah kul som fan juh! =)

2009-03-27 @ 13:30:47
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Håkan

haha Hej Jojo! LÄget? KOmmer att tänka på när allas vår vän Ola sjöng "It's too late to get a job" Istället för It's too late to apologize. haha

2009-03-30 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0