Måndag

Sitter i skolan. Har slutat. Men jag sitter kvar och gör geografi (!) som ska vara klart på fredag (!!!) Dock fungerar det ej med powerpoint så det gör mig lite sur. Men jag är ändå stolt - jag kommer inte behöva tok-plugga på torsdag.

Hela dagen har jag bara velat åka hem, och vara lat. typ läsa eller titta på teve. Jag är inne i en helt sjuk lat-period. Men nu sitter jag ju faktiskt kvar här och sedan ska jag åka hem, äta och sen träna. Så det kompenserar min lathet lite.  Men samtidigt som jag är lat så är jag ganska effektiv (så effektiv som jag kan bli, alltså). Jag känner ett "sug" efter att få saker gjorda. Men det brukar ändå bli att något annat lockar mer, typ teven. Som igår t ex. Jag började faktiskt städa upp lite på mitt rum (eller slänga kläder i tvättkorgen är bättre beskrivning på hur man städar mitt rum) men sedan orkade jag inte mer. Haha. Ska försöka fortsätta idag. Önska mig lycka till i mitt försök att bli en effektiv människa ;)

Nu ska jag fortsätta vara effektiv! (alltså effektiv är egentligen inte rätt ord men jag kan inte komma på nåt bättre så..)


Kommentarer
Postat av: sofia

yeah, lycka till!

2009-03-23 @ 17:17:23
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Elin

Hallå vadå har nått som ja ska få?? sådär kan du ju inte säga, blir skiitnyfiken ju!!! :/

2009-03-23 @ 18:17:42
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0