Onsdag...

Sitter i skolan och vill dö. Nej inte riktigt då, men jag vill hem, jag vill inte ha kommunikation. o r k a r  i n t e.  Är ju van att sluta elva på onsdagar så dom här sista timmarna är alltid jobbiga. Iofs borde jag ha vant mig av med det nu eftersom det är mars och typ halva terminen har gått men skitsamma. Det är jobbigt. Jag är på klaghumör, haha.

Nu tänker jag blogg-kommunicera lite med mina vänner eftersom jag inte orkat fylla på mobilen. Får hoppas att dom läser det här bara!

Elin: kan inte du komma in till stan så kan vi göra våfflor? Är ju våffeldagen idag :)

Klassen: vet ni vad jag såg förut? Tre teknik-killar (rätt geeky) som kom och gick på rad på gatan. Alla höll en silvrig burk i handen, och när jag kom närmre kunde jag urskilja en text på burkarna.. kan ni gissa vad det stod? Frank's såklart!! haha. då skrattade jag lite för mig själv.

Annars så är det inte så bra. Haha, jag tror inte irritationen från igår har lagt sig än. Jag är så jävla trött på skolan just nu, blä. Men jag försöker tänka på helgen, för då händer det ju massa roliga grejer :D
Hade sånglektion nyss förresten, det var kul. Jag fick beröm hehehe ;)


Kommentarer
Postat av: kakan

haha! Erik har berättat att det går åt mycket coca cola och energidryck i hans klass xD

2009-03-25 @ 22:50:58
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0