Så jäkla bra!

Nu är jag hemma igen:) Mamma ringde och väckte mig och sa att dom va tvungna att hämta mig för dom skulle till Ikea.. och jag hade ingen lust att gå hem igen så det var bara att pallra sig upp. Jobbigt, men det var ändå bra, för nu somnar jag nog tidigare ikväll:)

Kvällen spenderades iallafall med massa tv, film, varma smörgåsar och glass (för min del iaf:P). Vi tittade på High School Musical 3 och Changeling som syrran bränt ut åt mig. HSM 3 har jag ju sett förut men inte Changeling, och gud va bra den va! Men hemsk. Riktigt hemsk. Man blev så arg! Det var ju en sann historia också, fy. Men den var inte sådär jobbigt hemsk, utan bra hemsk. Det är en sån film alla borde se! Så om du inte har sett den - SE DEN!



Kommentarer
Postat av: saki

Changeling är verkligen en hemsk film fyfan :O va inte säker på att den va sann men de typisk :S uscch fyfan va hemsk den va :S men bra !

2009-03-01 @ 15:35:30
URL: http://sakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0