Snaling

Jag är så trött. Jag fattar inte varför jag inte går och lägger mig.. så typiskt mig. Inte blir det bättre av att pappa kommer in och tjatar på mig heller, jag vet ju att han har rätt.

Idag har jag haft en trökdag i skolan, sen så var jag med Malle :) vi gjorde inte så mkt, satt och läste (så nördigt haha) och så var vi på solarieöarna! Fattar egentligen inte varför jag håller på och slösar pengar på det, det syns ju ändå ingenting.. men det känns bra:P


Malle & jag (med fult fake-smile) i Spanien, -08
(En sak som jag tänker på när jag ser den här bilden är min skinnjacka!! åh, hur kunde jag vara så dum och tappa den?
Jag älskade den så himla mycket, och så är jag så klantig. fyfan. )

Imorn kanske jag och syrran ska övningsköra lite. Jo, ni läste rätt. Vi ska väl åka ut till nåt platt, öde ställe och jag ska försöka lära mig vart gasen och bromsen sitter. Och hur man startar bilen kanske. Jag undrar hur det kommer gå, herregud. . .
sen måste jag göra engelska imorgon också. Fast det känns inte så jättejobbigt, det ska nästan bli kul:P Jag och Emma ska ha anförande om Amy Macdonald, på engelska. Det är väl kanske lite jobbigt men jag tror det ordnar sig.

Det har börjat bli riktigt spännande i Breaking Dawn nu så den blir det innan jag somnar:D
puss & godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

en ojj va lika ni var på den bilden! Shit...ja tänkte..coolt, hur har hon photoshopat det där! haha...knäppt!

2009-03-15 @ 10:34:42
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Fredj

haha, vi kanske också kan komma in på varandras leg nu då när anna tyckte vi var såååå lika xD inte liksom

2009-03-15 @ 21:07:04
Postat av: Anonym

skulle va av mallan

2009-03-15 @ 21:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0