sovmorgon.. =)

Nyvaken efter 9 ½ timmars sömn, det är perfekt det. Jag tycker sovmorgon mitt i veckan är bland det bästa som finns, haha. Riktig vardagslyx! Idag hade vi inställd religion och jag har ju ingen matte vilket betyder att jag börjar 12.15 idag. Då har jag kulturhistoria och sedan kör. Vilken härlig dag :D

Idag fyller min kusin Maja 5 år :) Så ska dit sen på kalas. Ska också plugga geografi, har prov imorgon. Så får se till att inte stanna alltför länge:P

Nu har jag bestämt vad jag ska ha på mig på lördag också, eller nästan iaf :) Haha, det är inte likt mig att bestämma sånt i förväg, men jag köpte ju dom omtalade jeansleggingsen igår (som mer är som ett par väldigt stretchiga jeans kom jag och mamma fram till) så dom blir det! Ska försöka orka locka håret också.. är så dålig på sånt, jag orkar aldrig ta mig tid. Men det är lite tråkigt att alltid köra på samma också..

Nä, nu är jag så hungrig så nu blir det frukost :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer bli såå snygg! Som alltid :)

2009-03-06 @ 17:14:18
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0