Stilikonen Håkan Hellström

Jag boooorde verkligen sova nu, men kan inte låta bli att lägga upp det här, haha!

Jag tycker att Håkan brukar klä sig riktigt snyggt, men jag tyckte nog att den rutiga kostymen han hade på sig i Västerås var lite halvknasig, men den passade honom. Och så får jag se bilder från hans spelning i Örebro i helgen. Då kan jag faktiskt inte låta bli att skratta, hahaha!
2009-02-27 - HåKAN HELLSTRöM från Conventum Kongresshall

Kanske är det jag som inte förstår mig på mode, eller så har vi lite olika uppfattning om vad som är snyggt bara..:P
hahaha! Han är så rolig Håkan. Jag kan liksom inte tycka att det är jättefult heller, för det här passar också honom. Och han är ju välklädd iallafall. Kan verkligen tänka mig honom se den där och tänka
"åh vilken häftig rutig kostym, den ser lite gubbig ut. den passar min nya skiva, den tar jag!"
No offence Håkan, du vann ju faktiskt Elle's modepris!


Kommentarer
Postat av: angelica.

håkan skiter väl i modet. han köper det han tycker är fint har han sagt och du vet ju att han gillar evert taube stilen. mumus! fin är han!



dock lite för rutigt för min smak.

2009-03-04 @ 00:03:07
URL: http://tygverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0