Sunday

Jag har varit sjukt seg den här helgen. Inte gjort en enda vettig grej.. eller jo, jag har läst ut Breaking Dawn. men det enda vettiga med den är väl att den var på engelska. Men ovettiga saker har jag gjort, som t ex ätit godis och chips.. sett på melodifestivalen, suttit klistrad framför datorn.. duschat (till slut).. vart på konsum.. skjutsat syrran på fest (eller ja, mamma körde ju:P) Allt detta har jag gjort i min ensamhet, vilket är ganska ovanligt för att vara mig. Men nyss kom Julia hit, vi ska titta på gossip girl och film. :)

Imorgon är vi lediga också, gött :D dock blir det nog en mer aktiv dag än denna, har fått nog av lathet nu. Eller... jag tar tillbaks det där. Haha.

Nu ska vi rota lite i skåpa innan GG börjar, å se om vi hittar nåt gött :D

puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: angelica

vi kunde ju ha sett på melodifestivalen tillsammans. fan.

2009-03-16 @ 13:44:35
URL: http://modersol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0