tredjejulitvåtusenåtta

Förut när jag gjorde våfflor kom jag och tänka på en sak. En roligt minne från i somras som är så fint/roligt så det får inte glömmas bort. Därför måste jag skriva upp det här:P

Det var arvikafestival, och jag och Julia skulle gå och köpa en belgisk våffla till henne som hon tjatat om i evigheter. Jag minns inte vad klockan var, men jag gissar på kvällen/natten nån gång, mitt minne är lite luddigt så om du läser det här Julle får du gärna fylla i/ändra om du kommer ihåg bättre än jag:P Vi kommer iallafall fram till ståndet där våfflorna säljs och hon bakom disken frågar Julia vad hon vill ha på sin våffla. "ALLT!!!" säger Julia skrattandes med desperation i blicken (hon var alltså riktigt riktigt sugen) och så får hon sin våffla med chokladsås, grädde, jordgubbssås och allt vad det var. Så sätter vi oss i gräset och hon ska äta den. Men som vanligt är jag och Julia cp och tycker hela situationen är så jäkla komisk så vi skrattar och skrattar och skrattar så Julia får grädde och sås överallt. Då skrattade vi ännu mer.

Det var en riktigt gyllene ögonblick. Det var sommar och vi var lyckliga (mest Julia eftersom hon hade fått sin efterlängtade våffla) och jag hoppas det kommer bli ett sånt minne jag och Julia kommer sitta och skrocka åt när vi är gamla. Därför är det viktigt att vi inte glömmer bort det Julia!

Kommentarer
Postat av: söffii

hahah, ja. varför tkr jag det? nej, jag vet. jag ska inte börja prata det. fast om jag skulle prata det skulle jag inte låta lika fake. det kan jag nästan, NÄSTAN garantera. kaske. hahaha jag får flytta till london. då får jag min indie pojkvän också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D som jag så gärna vill ha. jag måste flytta till london. så är det.

2009-03-25 @ 19:46:30
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha :d det sa pappa också. för jag sa till honom att jag ville åka till london. han bara, varför de tnu helt plötsligt? jag; jo, men dom har så snygga killar där. sånna indie människor. han bara; men tänk om du finner en indier. det kryllar av dom.

2009-03-26 @ 16:32:18
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0