270309

Fredag igen! herregud va fort det går! (uuuuh nu låter jag gammal)
Sitter här med te och slöar lite innan jag ska på bodyjam-release klockan sex;) äntligen nytt pass:D ikväll är det städning, packning och eventuellt lite plugg som gäller.. inte så kul men I have to. Åker ju till fjollträsk imorn liksåååååm.

usch den här dagen har varit snurrig, min hjärna känns helt i obalans.. låter konstigt men kommer inte på något bättre sätt att förklara.

Fyfaaaan det slutar ju aldrig snöa!! jag blir galen!!! :S mitt te smakar konstigt också, usch livet suger verkligen. Nej okej då det var kanske att ta i men jag älskar att "klaga av mig" i bloggen. Det är så gött och bara skriva ner allt som man stööör sig på. T ex att vi inte han göra vår geografiredovisning idag. Det var jobbigt, men jag fick ut nåt bra av det så :D måste få skryta lite och säga att jag fick mvg på muntliga delen i NP- svenska B!! :D så nöjd är jag! Nu ska jag bara se till att få bra på den skriftliga delen också!

Nu ska jag ta av mig dom här dret-tighta och jobbiga byxorna. vi hörs.


Kommentarer
Postat av: sofia

YEEAH! :D gud va gött för dig att du fick det. vi är så jävla bra. bra bra och ännu mer bra :D:D

ha det så kul i äckelstaden. hälsa den från mig. pussa på den från mig. krama den från mig. hoppas inte det är snö där.

2009-03-27 @ 17:19:44
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: karin

Drygt det där med geografiredovisning, jag ville ju få den gjord! gaah. Men du får ha det så roligt i fjollträsk så ses vi på måndag ;D

2009-03-27 @ 17:56:10
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: Anna

Snart ses vi=) ...borde sova nu ja...nattinatt =)

2009-03-28 @ 00:21:25
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0