Stockholm

Hallå :)
Nu har jag allt varit seg på att uppdatera! ;P får skylla på att jag inte kunde på lör-sön och igår sov sofia här ;)

Tänkte berätta lite om helgen iaf!

Vi gick upp skittidigt på lördan och var väl framme i sthlm runt elva.. då lämnade vi grejer på hotellet och sen gick vi ut på stan. Jag trodde ju jag skulle hitta skiiiitmkt  grejer och bli jättefattig på en timme men så var INTE fallet. Istället hittade jag ingenting :P typiskt mig att vara jättekräsen när jag väl har pengar.. Elin & Anna hittade inte heller nåt. Men efter vi hade ätit och fått ny energi så hittade vi grejer, på H&M xP en skitsnygg marinblå "frans"klänning blev det. Just det, ett fint flätat skärp också :) Sen åkte vi tillbaks till hotellet, fräschade upp oss lite, åt lite ölkörv och vindruvor (haha) innan musikalen.

Buddy Holly Musical var det ju som sagt, och jeeesus va bra den va! Jag är typ kär i Brolle nu. Och musiken! det va typ den som gjorde hela musikalen:D tycker bara mer och mer om 50-talet! Skulle offra min högra hand för att få uppleva livet på den tiden. Åååh.. kläderna, musiken, känslan :)
hahaha, måste ju bara nämna cepetanten som satt bakom oss som gjorde att jag och Elin höll på att kissa på oss av skratt xD Tanten skrattade åt varenda litet skämt, och hennes skratt var någon utöver det vanliga ska jag säga er, herregud! Det är helt omöjligt att beskriva, jag har aldrig hört nåt liknande.

Söndagen inleddes med en FET hotellfrukost (dom hade t o m pannkakor anna!!! xD) och sen åkte vi ut mot Barkarby och Stockholm Quality Outlet. Jag var ju fortfarande helt shoppingsugen eftersom jag inte hittat så mycket som jag hoppats på, så jag var taggad haha! Och det var riktigt bra, jag hittade ett par söta ballerinaskor, en blus och en vit tröja. Den outleten är faktiskt riktigt bra, inte som den outleten i brunskog t ex utan allt är som riktiga butiker bara att det är lite billigare. :)

Lyckad helg!! :D


Mamma och jag innan musikalen :)


Anna innan vi skulle gå ut :)


Elin i sina nyinköpta kläder :)


Anna & Elin in tha hotellreception ;)


Var bara tvungen att ta kort på denna :O så jävla lång!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, de skrattet asså! Å göte=) kul helg som fan =)

2009-03-31 @ 18:04:16
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0