Idag är jag trött

Jag tänkte jag skulle skriva lite blogg. Men jag vet inte om jag orkar. öh. Ni får lite bilder från igår istället. Vi spelade även in massa roliga filmer, men dom är på Josefines kamera. Annars skulle jag ha lagt upp dom och skämt ut mig litegrann.
Jo men ajg orkar nog skriva lite haha.
Det var iallafall jäkligt trevligt och kul igår, när klockan va sju och alla kom så stod jag fortfarande och lockade Julias hår haha (vi är lite lika där jag och julia) men det blev så bra till slut ändå:)

Veronica Maggio var bra, men jag kan ju egentligen inte säga så mycket eftersom jag inte tycker hon är så där jättejättebra. Och jag blev inte direkt sugen på att höra mer, men det är var röj och så, så det var kul:D Jag hade två saker igår som jag nästan aldrig har; lockigt hår och pumpsen på hela kvällen. Jag lyckades! :P Josefine gjorde lite lösa lockar i mitt hår, jag blev skitnöjd. Har ingen bild på det dock. Ont i fötterna hade jag när jag kom hem också.

    

En sak bara: Jag är jävligt tätt i näsan idag. Jag brukar aldrig bli det, men idag är det extremt.

Kommentarer
Postat av: karin

Det var skoj igårkväll tycker jag :D

Men ska du inte på bodybalance idag? Med tanke på att du är tätt i näsan menar jag. Jag tänkte faktiskt offra Gossip girl idag :P

2009-03-08 @ 16:56:35
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: angelica

tack för igår.

göteborskan var fett kul.

2009-03-08 @ 17:24:54
URL: http://modersol.blogspot.com
Postat av: angelica.

Tack för igår!

det var kul att leka göteborgare.

2009-03-08 @ 17:29:55
URL: http://modersol.blogspot.com
Postat av: Kocko

HAHA xD Ja det var en sköjj kväll ;D Men det var alt en jäkligt fuuul bild på mej xD hahahaha

2009-03-09 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0