En liten olyckshändelse

Gokväll!
Skola och övningskörning avklarad, hehe ;)
 Tänkte berätta lite om hur det gick.. :P Först tyckte Elin att jag var förvånansvärt bra för att vara mig, men sen så skulle jag prova att köra på tvåan, och då åkte vi in på en liten väg (vi var i grusgropa:P) och så kommer det en BUSS mot mig:O vem fan tror att det ska komma en buss där?! Jag har ju aldrig kört förut, och har lite problem med att styra, så jag fick panik och körde rakt upp i snövallen! Och fastna! hahaha. Allt detta trots att bussen var 40 meter framför mig och vägen var ganska bred (han hade alltså tagit sig förbi utan problem).. Då sjönk min duktighetsmätare till botten! xD

Trots denna lilla incident fortsatte vi köra litegrann, dock var Elin ganska nervig. Men nu har jag lärt mig att styra lite bättre och inte trampa jättehårt/jättelite på gasen, utan jag kör mer jämnt. Men det kommer nog ta ganska så lång tid innan jag vågar ut mig på vägarna, haha!


Kommentarer
Postat av: Julle

Haha, det skulle ha vart kul att se ! :D

2009-03-12 @ 21:30:45
Postat av: Anna

Haha!! ÅH va jag skulle vilja varit med! =) Tror du är jätteduktig ja...om bara alla bussar kunde hålla sig borta så...

2009-03-15 @ 10:32:41
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Kusin Marie

Hmm...Anna är inte blonda lilla Anna som bodde nära er på Tjäderstigen väl??????

2009-04-04 @ 21:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0