00:17

Blööö, ja blir så trött. Va på skitbra humör förut (det här säger väl allt..?) men nu så... nej. Är väl ett tecken på att jag borde sova antar jag... men jag måste bara säga, att ibland blir jag bara så jävla trött på folk. Folk som ger mig ångest, som tvingar mig inse saker jag inte vill inse. Eller som bara är allmänt jobbiga. Usch, jag borde verkligen sluta vara så lättirriterad. Dock tror jag inte det kommer gå...

Mitt humör är som vädret. Ändrar sig hela jävla tiden. Ena stunden sol - nästa stund regn och mörka moln. Gött att jag inte tycker om min tillvaro just nu. Men snart..snart, när all skit är över, då har jag och Malle bestämt oss för att fira stort, och sen har vi en lång underbar sommar framför oss. Kommer bli helt sjukt bra. Jag och Sofia ska ju vara white trash - jobba i kassa och va alkisar. GÖÖÖTT! hahaha ;)

Nej, nu till något roligare. Angående länken där uppe - jag höll på att få hjärtattack när jag gick in på twilightsweden.se och såg att det fanns massa massa bilder från new moon-inspelningen, "återförenings-scenen" i Volterra dessutom!!! :D :D Antagligen bara nåt vi twilight-töntar förstår, men det var ett big moment för mig ;)

Idag hade vi charader på kommunikationen. Det var skitkul :D Jaa, ni ser, det finns små ljusglimtar i vardagen just nu ändå, även om det oftast blir mest fokus på det negativa. Jag ska fan skriva allt positivt som händer omkring mig i ett inlägg någon dag, för att få lite positiv energi, haha. Åååh, ja kom på en sak nu direkt! Jag ska på esteternas konsert imorgon. Ser framemot det riktigt riktigt mycket! Har till och med pluggat geografi som fan idag bara för att kunna gå på den imorn.. (inte likt mig) NEJ nu ska jag banne mig sova! God natt :)
(ber om ursäkt om det blev rörigt men det var mycket jag ville få ur mig på en och samma gång. sörry.)

Kommentarer
Postat av: sofia

när jag såg dom bilderna höll jag på att dö!! herregud :D jag blev glad! alkis och white trash planerna är goa. det är gött. men snart är det lov, eller helg iaf! och då slipper du vara irriterad :)

2009-05-28 @ 07:58:45
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anna

Sätt på rokin robin med jackson five..då finns det inte plats för nått annat än leenden och dans =)

2009-05-28 @ 14:26:33
URL: http://dinothablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0