Alexander Rybak ♥

Jag har inte bloggat på en vecka, har typ inte haft en sekund över... men skit i det nu.. NORGE VAAAAAAAAANN!!! :D jag blev så jävla glad, Alexander Rybaks låt är så jäkla bra. Nu blir det Oslo för mig, Josefine, Sofia &co nästa år iaf! FYFAN va bra!! Alexander är ju så söt så man får hål i tänderna dessutom... såg ni lyckan i hans ögon när han sjöng efter att ha vunnit? Helt sjukt hur nån kan se så lycklig ut!

Annars har jag nyss kommit hem från Sara som fyllde 18 idag :) vi åt skitgod mat, pratade och tittade på eurovision så klart :) Så gött med en rolig men ändå lugn kväll. Jag tycker ju inte om att sitta hemma på helgerna men efter den här veckan kände jag inte direkt för att party hard heller, så det var perfekt. Nu ska jag borsta tänderna, sen sova och imorgon ska jag vakna när fan jag vill, inte göra nåt fram till halv sex då jag ska träna, sen ska jag banne mig ha en tv-kväll i soffan. Längesen jag hade det på en söndag nu. Fast fan, nu planerade jag ju morgondagen ändå, vilket alltså betyder att jag inte kommer göra som jag sagt. Kan aldrig följa en plan nämligen.

Nej gud nu flummar jag verkligen iväg... är nog dags för sängen nu. Imorn kanske jag lägger upp lite bilder från stockholm och övernattningen, får se :)

puss & godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0