gaaah

Ååååh, va det kan va irriterande när saker inte går som man vill!!! Jag satte mig ner för ett tag sen, och skulle planera lite inför LM-discot vi ska ha på fredag i och med solidaritetsdagen. Vi visste inte riktigt hur vi skulle göra med musiken och så, men vi tänkte att det kan väl inte vara så svårt.. Så jag ringde Grottan för att kolla upp det. Jag får prata med en kvinna som verkligen inte hade vaknat på rätt sida... eller så har hon något emot människor hon aldrig träffat. Jag vet inte, men mig tyckte hon inte om iallafall. Hon nämnde bland annat att man var tvungen att ha en speciell dj som hade spelat där förut, det gick inte att någon av oss spelade skivorna. TACK för att ni sa det förra gången jag ringde! Nu måste vi prata med en på skolan och fråga honom, han kanske inte alls kan på fredag liksom.. vad fan gör vi då?! Sen började hon prata om att vi skulle ha vakter eller föräldrar där inne. Varför i helvete då?! Vi är ett gäng på typ 10 personer som ska vara med på discot, tror dom inte att vi klarar det eller? Snacka om att inte lita på ungdomar... Förra året, när Elin och Mette höll i soli-dagen och discot, då var det fan inga problem. Vi behövde inte ha någon vuxen med då..
Dom kan ju inte bara ta för givet att vi vet allt heller, dom får väl informera oss!
Nu känns det ju verkligen mindre stressigt, verkligen. Måste påminna mig själv i trean om att inte engagera mig i något utöver skolan. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va cp! Varför måste de va föräldrar där?! :O

2009-05-25 @ 21:52:07
Postat av: Elin

Ööh, jävlar va cp!! :/

2009-05-25 @ 22:12:17
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0