Han kom som ett yrväder en aprilafton..

Blö. Ikväll känns ingenting speciellt bra. Usch för att vara gnällig och negativ- men allt känns bara skit just nu. Eller inte allt, men mycket. Det är så mycket som tynger ens axlar.. Jag vill bara ha bort, bort, bort det. Och det värsta är att efter morgondagen väntar inte fyra dagars härlig ledighet- nej det kommer bli fyra jobbiga dagar med massa att göra. Och det kommer sluta med att jag inte gör nånting. Så har jag gått runt ch oroat mig i onödan, istället för att njuta av att inte göra nånting. Som vanligt alltså...

Men jag längtar tills på lördag faktiskt. Jössefröjda ska bli kul. Då behöver jag inte tänka på annat än att jag ska samla in pengar till Röda Korset, haha. Men innan dess är det mycket som ska fixas. Röv.

(jag är kass på att ta ansvar)

Förhoppningsvis dyker det upp en gladare och positivare Jojo här någon dag.
Tills dess - life sucks and then you die.


Kommentarer
Postat av: Sofia

nej, men jag skrev så för jag orkade inte skriva exakt antal dagar och månader. men sommaren efter trean är vad jag menar ;D

2009-05-20 @ 06:32:36
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej men vännen då! Tänker på dig...livet slutar suga snart ska du se :) /Annakusin

2009-05-20 @ 10:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0