Helg imöra!!

Jag har blivit frälst, jag ska gå med i Livets Ord!!
nej, inte riktigt vaaa ;P Snarare så tycker jag ännu mindre om religion nu. Varför göra det till en så stor grej? Hålla på och skrika och tala i tungor och ha sig, jag fattar inte. Varför kan inte bara varje människa ha sin egen tro inom sig?

Nej, men något jag inte trodde skulle hända har hänt...
Jag har lyssnat på Håkan i nån timme nu, och nyss så kände jag bara 'men guuud, kan han inte sluta skrika?!' och så stängde jag av. det var så jäkla gött. haha. Helt sjukt, jag brukar tycka om hans musik oavsett humör, tidpunkt eller plats. Men just nu är jag så jäkla trött i hövve så jaaa....
Nu vet ni det! haha ;)

Helg imorn också, så jäkla gött! Längtar tills på lördag, det ska bli kul att sjunga :D

puss och godnatt på er töser och pöjker! :)


Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

vart ska du sjunga på lör?? koz

2009-05-08 @ 00:19:30
URL: http://dinothadog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0