Jag säger bara äntligen...

Åh gud, äntligen är jag hemma och redo för sängen efter en helt sjuk dag. Har inte kunnat slappna av en sekund på heeela dagen. Allt började med att jag fick springa till bussen, väl där var jag helt uppe i varv och så gjorde jag bort mig, haha. Sedan rullade dagen på, och jag gick aldrig ner i varv liksom så hela dagen blev som en spurt till bussen kan man säga. Nationellt prov i engelska heeela dagen, usch det gick inte bra :( har aldrig varit så ofokuserad och oinspirerad på en uppsatssskrivning. Men men. Det är iallafall gjort. Efter skolan skrev jag ut min religionsuppsats som jag heller inte blev nöjd med, sen åkte jag med sofia och sara hem till sara och övade inför morgondagen :) Vi fick tacos också, skitgott! Kom hem klockan nio och mamma hämtade mig på tågstationen och sen har jag ätit lite kvällsmat med familjen och nu ska jag gå och lägga mig.

Känner att den här natten kommer vara enda tillfället för mig att andas ut på nästan en hel vecka. Imorgon bär det av ganska tidigt till Charlottenberg igen, sen hem igen för att fixa inför kvällen som också ska spenderas i Challa (kan inte stanna i charlottenberg under dagen, för varken sofia eller josefine är hemma) och senare på kvällen åker jag och Kicki till Josefine för att grilla och sådär :) Någon gång under natten ska jag hem till Arvika igen... pust, man kan verkligen snacka om krångligt!!

På söndag ska jag.. träffa tjejerna och planera inför övernattningen i skogen vi ska göra på onsdag, packa för det och Stockholm som det bär av till på måndag morgon klockan 06.00. Stockholm måndag - tisdag och övernattning tisdag-onsdag i vassvika.

Fast jag ska inte klaga egentligen, älskar när det händer mycket i mitt liv! Då får man känna att man lever :D Nu ska jag göra lite yogaövningar (haha) för att sedan sova. Godnatt och sov gott :) Vi hörs när vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0