Måndag

Hej/God morgon :)
Sitter i skolan, håller på och letar fakta om Livets Ord, ska göra ett arbete om dom i religionen. Haha. Det ska va inne på torsdag.. gött att va i tid Jojo ;)
Höll mitt tal förut, guud så skönt att få det gjort. Det gick ganska bra också..:)
Hahahaha, nu kom Anton hit och gav mig pengar. I torsdags så fick han en öl av mig och jag sa att han fick den, men han vägrade ge sig utan sa att han skulle ge mig pengar.. hade ju helt glömt bort det men han kom fan ihåg det! Haha. Dock funderar jag på att på något sätt smuggla tillbaks pengarna till honom på nåt vis för så jävla snål är jag ju inte ;) haha.
Ikväll ska jag ägna mig åt religionen och svenskarecension.. Men en skol-grej är avklarad iaf, bara 70 000 kvar ;) Sandra ville ha med mig på bodystep och det låter ju ganska lockande med tanke på att jag var och tränade en gång förra veckan. Jag vet inte vad som hände?! helt plötsligt var det söndag..? :O (vet att man kan träna på söndagar också med det hanns inte med)

nu ska jag ha spanska. blööh. puss!


Kommentarer
Postat av: ida

Är det sandra nilsson du pratar om när du säger hälsokompaniet? :p hade ingen aning om att hon hade börjat! :D när jag kommer hem får ny träna massvis med mig då jag behöver kommer behöva gå ner några usa kilon.... ang. gud som du kommenterade, äre inte helt sjukt? den reaktionen man får när man inte tror på gud här är den samma reaktion som endel folk får när folk säger att de är kristna och går i kyrkan i sverige! jaja, men kul att se kultur skillnader iaf ;)

2009-05-04 @ 22:35:10
URL: http://queenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0