Plugg, träning, disco..solsken!

Dom senaste dagarna har det varit fullt med ovanstående aktiviteter. Discot vi hade igår i samband till solidaritetsdagen gick mycket bättre än väntat, ett 50-tal barn kom till slut :) Imorse försov jag mig till afro powern också, lyckat. Men det kändes som att allt som varit under veckan bara rann ur mig i sömnen, så det var behövligt. Nu känner jag mig som en ny människa, jag är glad och positiv igen :)

Idag har jag varit på stan, köpt skor och morsdags-present :) Sedan åkte och Malle hem hit och lade oss och stekte :D
Tre timmar senare är jag.... KNALLröd på bröstet, näsan och armarna. GÖTT jojo!
Det är så gött att duscha och smörja in sig när man har solat, men det är ju inte så kul att vara röd dock. Men det går ner innan måndag. Förhoppningsvis! haha xD

Ikväll blir det nog lugnt, känner inte för något annat :)
pöss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0