Plugg..

Tar en paus nu i spanska-pluggandet, har ett stort grammatikprov imorgon, och då gäller det att visa vad man går för. Idag har jag inte gjort så mycket.. ätit mat med Elin, köpt glass med Elin, tittat på paparazzi-bilder på Robert Pattinson med Elin.. haha xD så går det när man har en syster som är lika nördig som en själv!

Försov mig idag, så jag hann inte till första lektionen vilket var engelska.. försov mig på engelskan förra veckan också.. ooops, smart där Jojo! ;) Idag har jag gjort en annan grej som är SÅ typiskt mig. Prata liiite för högt om någon annan person, när personen är i närheten (självklart är jag inte medveten om detta). Det händer minst en gång per dag, att jag aldrig lär mig!!!

Hämtade kameran hos Sandra igår, så jag tänkte lägga upp några bilder från valborg :)



Fan detta tog ju verkligen år och dag att ladda upp!! :P
Visst var Emelie och Madde fina som 50-talsbruttor? :) och Anna, som du ser så är det inte nån värre skillnad på håret haha ;)

puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

HEHE :) Blä, ingen teaser än!! trodde ju den skulle ha kommit upp nu men nej då :( :P

2009-05-06 @ 11:12:04
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: karin

Jasså, har det blivit så på afro powern för dig också? Det hade jag ingen aning om. Om man inte är jättepigg på lördagmorgonen så kanske man inte ska träna egentligen nej.. jag vet xD sovmorgon är nice! Jag ska nog sluta gå på lördagspasset ett tag ;P haha. jasså, du också. Det verkar vara några stycken. Alla läxor och prov spelar säkert in. Men efter det kommer ju iaf att lätta upp mer och mer :) Vi får hoppas att det blir bättre snart!

2009-05-06 @ 16:00:31
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: sofia

han får inte göra så mot mig......................................................................................................................................................

2009-05-06 @ 17:32:23
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anna&Divino

Mäh, skitsnygg som alltid!! Å fin du är i tidninga då...giss om ja ska samle in så du vinner!! =)

2009-05-07 @ 14:21:18
URL: http://dinothadog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0