Sång

Nu är jag hemma från Charlottenberg. Har nyss ätit thaimat, gött dä ;) Sången gick väl.. bra:P kunde gått sämre, kunde gått bättre! Vi fick lite lön också, det satt fint eftersom vi ska till stockholm på måndag. Sofia åker till Rhodos i eftermiddag, hur gött är inte det då? Jag är avundsjuk, var så längesen jag va på solsemester nu! Mamma och jag prata på att 2007 så reste jag tre gånger, haha. I år får jag vänta tills november, men det är lätt värt det!


Tack Sara och Sofia för att jag fick sjunga med er, det va jätteskoj :)

Kommentarer
Postat av: a.

din bortskämda lilla unge :P jag har aldrig varit på "solsemester".. uhh, världen är bra orättvis.

2009-05-09 @ 15:30:18
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha :D ja. om vi ändå kunde åka massa massa gånger per år. 2007 var jag också på 3 st semstrar. :D haha, va roligt! men ni får ha det så bra här hemma! ja, det var roligt att sjunga med dig också! (skabb bild btw.) KÖSS

2009-05-09 @ 15:55:56
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0