sommar!

Goood, det är ju fan snart sommar. Det gäller att passa på nu i maj och njuta av vädret, för om vi ska titta tillbaka på föregående somrar så blir det ju fult väder efter skolavslutningen ;) Igår satt jag ute i solen i typ 1 ½ timme, och blev lite röd/brun på bröstet men ingen annanstans.. så jag tog och kletade in benen med brun utan sol-servetter. Det vart faktiskt rätt bra, förutom lite fläckar på foten :P haha.

Ja, valborg kanske jag ska berätta om. Vi var på fest hos Sandra fram till halv tolv ungefär. Där var det lika kul som vanligt, vi dansade, pratade och drack :) rökte vattenpipa gjorde en del också.. men jag gillar inte det jag. Sen skulle vi ner på stan och kika, och där var det inge kul såklart :( jag tyckte vi skulle ha stannat hos Sandra, men jag förstår henne också... iallafall, man känner ju sig bara dum när man inte får gå in på krogen liksom. Jag ringde Elin, gick och träffade henne och det är också alltid lika kul xD vet inte om Elin vill att jag ska skriva ut det i bloggen men det hände en jäkligt kul grej!! :P sen gick jag och mötte Sofia, vi mötte Julia och Kicki och vi tog en taxi hem. Väl hemma var jag och Sofia sura över diverse saker, sen gjorde jag kullerbyttor i sängen och så somnade vi. Det var min kväll det :) Av någon konstig anledning har jag haft otur med Valborgrar de två senaste åren.. överskattad kväll skulle man nog kunna kalla det. Just det, bilder kommer så småningom, jag glömde min kamera hos Sandra såklart.

Ikväll blir det grillning i vår sommarstuga :D Så jag måste åka dit och städa om vi ska kunna sova där, lite jobbigt men värt det!

PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

haha... ja. valborg. vilken jävla kväll!

2009-05-02 @ 13:53:56
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0