Stockholm imorgon

Jag tycker inte om att packa, för då måste man tänka. Och det orkar jag inte. Man måste tänka så att man inte tar med för mycket, så att kläderna matchar (jobbigt annars) och så upptäcker man att man inte har några kläder man tycker om. Typ så. Fast å andra sidan, det är härligt att packa för det betyder att man ska någonstans, och det är ju oftast roligt. Men ja, hade man en garderob där ALLT matchade och alltid var nytvättat vore det mycket enklare...

Nu måste jag gå, för sitter jag här en sekund till blir mamma sur ;P måste ju komma i säng nångång också när man ska upp fem på morgonen..

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Elin

bortskämd lr vad?? "ja har inga kläder ja tycker om" hahaha :P

2009-05-10 @ 23:02:38
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0