Äntligen helg!

Hello people! Jag har aldrig varit lyckligare över att det är helg, jag lovar. Den här veckan har VERKLIGEN inte varit rolig. Jag har jobbat, sjungit på konsert (igen) och framförallt skrivit en affärsplan. Det är obligatoriskt för alla UF-företag, sista inlämningsdag var igår. Jag och Sandra var sent ute (såklart) så vi har fått stressa skitmycket den här veckan. Och att skriva en (bra) affärsplan är inte något man gör på en kväll. I torsdags satt vi uppe halva natten, haha. Men igår blev den utskriven och ivägskickad! En sån jävla lättnad, nu har vi inget stort UF-relaterat förräns mässan i mars. Vi ska ju 2 fester innan dess, men det är inte alls lika jobbigt som allt pappersarbete:P
Så nu är det all in inför första studentfesten som gäller!

Igår var jag på Tiki, det var karaoke-kväll. Var riktigt dåligt med folk, men jag hade roligt med mitt sällskap. Först var jag, Sandra, Magda, Sara, Sanna, My och Emma hemma hos Sandra och tittade på Idol och lyssnade på julmusik. Sen gick jag och hämtade Julia på jobbet och sen mötte vi upp Kicki på Tiki :)
Jag och Magda sjöng Vengaboys, det var skitkul!! :D
Vi kanske ska köra på karaoke-grejen på vår studentfest, men jag är lite tveksam. Han körde väldigt konstiga låtar mellan karaoken, så det drog ner stämningen rejält. Drack glittrig julcider igår också, hihi. Idag ska jag titta på Love Actually och imorgon är det första advent och skyltsöndag. Har dessutom köpt första julklappen. JUL <3

Åh, ikväll ska jag se New Moon igen! Jag läääängtar!
Nu blir det Love Actually som sagt, och lite choklad och pepparkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0