:/

Usch, nu känns det inte så bra. Jag hostar som en idiot och mår kasst för att jag sov för länge (gör alltid det). Känner ingen motivation till att göra alla grejer jag måste göra. Julia ringde förut och hade panik för vi hade missförstått varandra ang. jobbet. Lång historia, men det var mitt fel. Fick åka dit fort som fan, så jag blev sen till musikskolan där vi skulle öva inför en grej på tisdag. Kommer dit skitstressad och utan röst (har ju fortfarande inte blivit frisk från det här jävla förkylningshelvetet) och allt går fel. Nu är jag hemma och tycker inte om mig själv för att jag klagar. Känns som att det är det enda jag gör nu för tiden. Kan man inte bara somna och vakna upp i en värld där det inte finns några läxor i skolan (att gå i skolan går an), vampyrer finns på riktigt, projektarbete är något som bara finns i helvetet och Quileute Reservation ligger precis här bredvid (inkl. Jacob Black)? Just det, det ska inte finnas någon tid heller!

Visst vore det underbart?

Kommentarer
Postat av: Elin

Får ja fråga vilken bil som ja har haft som mer haft ful färg?? å dä va pappa som sa att vi skulle köpa denna å färgen ä inte så jävla noga..

2009-11-22 @ 21:38:29
Postat av: sofia

hahah!!! BOK! jag är bäst på att stava.

2009-11-23 @ 18:55:45
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0