God kväll

Fruktsallad + gossip girl = mycket bra. Med lite honung och pumpafrön på fruktsalladen, och med ren pyjamas nerkrupen i sängen blir det ännu bättre.

Var på estetshow förut. Orkar inte berätta allt, men jag kan säga att dom var GRYMMA. Blir så stolt över att ha såna duktiga vänner, gud! :) Skrattade så jag grät dessutom.
Man blir ju smått avundsjuk, och ångrar liiite grann att man inte valde estet. Det jag känner att jag verkligen hade velat lära mig, är scenframträdande. Alla har blivit så himla duktiga på scenen, såklart sångmässigt också, men framför allt scenframträdandet. Det saknar ju jag totalt och det hade varit kul att få lära sig det och bli lika bra som dom, hehe.

För övrigt så har jag kommit på att det skulle vara kul att ha en blogg som skriver om bloggar, som typ bloggkommentatorerna. Jag läser ju ganska mycket bloggar, och det ploppar alltid upp en massa åsikter och frågor när jag läser, som jag liksom formar till texter i huvudet. Det vore kul att få skriva de där texterna.
Sen att man skulle få ägna hela dagarna åt att sitta och läsa bloggar samt uppdatera regelbundet (!) är ju en annan femma, men roligt, det vore det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0