love ain't gonna let you down

Jag lovar, det här blir sista inlägget idag. Får ju inte bli jobbig.
Iallafall; idag har varit en sån där dag då jag har älskat allt, som jag annars "bara" gillar. Det låter skitkonstigt, men idag har jag till exempel älskat glögg. jag dricker massa glögg och bara känner "guuud vad jag älskar glögg". Samma sak med musik, jag kanske tycker om en artist och har några skivor och så där. Idag älskaaar jag den artisten. Samma sak med ljusstaken i fönstret. Med "Så som i himmelen". Såg den förut och tänkte "Gud, vad jag älskar den här filmen!!!!" Det gör jag i och för sig varje dag. Men ni fattar. Det jag vill få fram är att i dag har varit en sån dag då allting varit i bättre dager än andra dagar.

Just det, en annan grej också. Det verkar som att jag inte kan skriva/tänka/säga att jag älskar någonting utan ett "gud" innan. Ber om ursäkt för detta.


Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

Haha!! Du är ju bara för skön! =)

2009-11-30 @ 21:47:24
URL: http://divino.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0