Musikaler

Jag älskar musikaler. Det har jag gjort ända sedan jag var liten och började sjunga. Jag älskar blandningen av musik, dans och teater. Det är ju oftast lite löjliga/orealistiska handlingar, men det gör inget, för det är så det ska vara i musikaler. Jag har inte sett så där jättemånga, men ett av mina mål i livet är att ha sett alla (som fortfarande går) live. Jag vet egentligen inte varför jag fastnat så för musikaler, eller varför jag tycker alla låtar är så himla bra. Jag bara gör't.
Igår efter jobbet så åkte jag, Angelica och Sakar hem till mig och så tittade vi på West Side Story. Den är verkligen underbar, I love it :) Såg den också för ett par år sedan när friskolan satte upp den. Dom gjorde det verkligen jättebra! Det är nåt jag kommer minnas hela mitt liv tror jag, eftersom det var första gången jag såg den.


Min favoritscen när dom sjunger "America". Guud, det är så bra:P

Det var för övrigt väldigt kul att träffa A och S igen. Det var så himla längesen! Sakar skrämde dock upp mig ordentligt precis innan dom skulle åka, hon berättade om "Paranormal Activity" som hon hade sett. Herregud säger jag bara, det är verkligen den sista filmen i världen jag ska se. Jag vägrar. Först läste jag det där hos Anna Hibbs, och nu berättade Sakar massa grejer. Jag blir liksom livrädd om att läsa/höra om den... :P

Kommentarer
Postat av: angelica

tonight ä att fin å (värmlänska)

2009-11-23 @ 23:32:34
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0