NEW MOON IDAG!

Idag är det den 20:e november. Dagen alla twilightnördar har väntat på sen januari. Wohoo :D Jag längtar så tills ikväll! Fast jag är inte så uppspelt som jag trodde jag skulle va. T ex; vi har inte pratat speciellt mycket om det i skolan idag, och jag har inte den här pirriga känslan. Men kul ska det bli :D Hoppas hoppas hoppas jag inte blir besviken bara.

Men nu till något annat. Mitt hår. Haha. Min utväxt är på gränsen till outhärdlig, därför måste jag boka sling- och klipptid snarast. Men jag vet inte hur jag ska göra, eller att bli kvitt utväxten är ju självklart, men ska jag bli göra blonda slingor och bli jätteljus i hela håret, eller ska jag färga håret i min naturliga hårfärg och sedan lägga lite ljusa och guldiga slingor i? Jag kan verkligen inte bestämma mig! Jag trivs ju väldigt bra i ljusblont, men det är jobbigt att behöva färga utväxten hela tiden. Jag tycker att min naturliga hårfärg är lite tråkig och vet inte om jag skulle trivas i den, eller om jag skulle känna mig som en grå mus... Jag tycker själv att det passar min personlighet, stil och utseende bäst att ha blont men det vore ju kul med förändring också?! Åååh, blir galen.
Nej fan, jag gör ett nytt inlägg som bara handlar om hår istället:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0