"Om det går dåligt skrattar vi åt det, och låtsas att vi inte bryr oss"

Puh. Jag överlevde dagen. Höhö, nejdå, så farligt var det inte. Men nu sitter jag här med feber igen. Är ganska pigg ändå dock! Mötet med vår UF-rådgivare gick briljant och min och Sofias sånginsats gick ganska bra, med tanke på omständigheterna. När vi övade hemma gick det mycket bra, men sen när vi kom till Rackstamuséet och körde igenom låten gick det PISS. Bittan blev lite morsk, inte helt obefogat, och vi panikövade nere i källaren. Vi var totalt off, seriöst. Aldrig blivit så förvånad. Men sen, när vi sjöng låten för publik, gick det bra. Vi sjöng väl falskt på några ställen, men det gör vi alltid;) Så jag är relativt nöjd för att ha övat så lite som vi hade gjort! (Frågar ni Sofia får ni en helt annan version dock.)


Always and forever my sångpartner <3
(jag är så poetisk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0