Som jag hade dig förut

Tänkte bjuda på en klassiker såhär på tisdagsförmiddagen :) Den går på repeat här just nu.



En typisk höstlåt tycker jag. All Melissa Horns musik är höstmusik. Så där lagom deppig och passar till frost, löv på marken och varmt te. Nu låter jag jätteflummig, haha.

Stannade hemma idag, för jag tror jag hade feber imorse. Det började redan igår kväll, jag gick och tränade power yoga (!) och kände under passet att jag var jätteöm i kroppen. Skrev ju om min hemska mensvärk, men tänkte att så himla mycket kan väl inte mens påverka kroppen..? Iallafall, när jag kom hem blev det värre, och jag var jättetrött. Gick och la mig, och sov till halv åtta imorse. Kände mig helt död när jag vaknade och hade ont i huvudet. Ska ju sjunga ikväll, och då vill jag helst va på topp. Sofia kommer iallafall hit efter skolan, så ska vi öva. Sen vid halv fyra ska jag träffa Sandra och vår UF-rådgivare. Orkar verkligen inte, men det måste göras. Usch, längtar inte tills ikväll. Jag och Sofia har inte varit så flitiga vad gäller sången så det kommer nog inte gå så bra.. men men, tur att det inte är nån stor konsert:P

Nu ska jag ta mig ett bad tror jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0