Söndag

Gomöran! Jag sitter och tittar på reprisen av Idol. Gud va bra Mariette och Calle är! Tycker om Reza och Erik också, men den här gången kanske inte var Rezas bästa gång.

Igår var ju jag och Elin i Ullared. Åkte vid sju på morgonen och kom hem halv elva på kvällen. Tuff dag ;) Vi kom till Ullared vid 11, och de va så sjukt mycket folk. När vi såg kön tänkte vi att oj, vilken kö. Men vi visste fan inte vad som väntade oss! Det var ett jättekonstigt kösystem, den slingrade sig på det allra konstigaste sättet. När vi trodde att vi inte hade så långt kvar så såg vi mer.. och mer.. och mer. Men efter typ 1,5 timme (!) kom vi in. Sjukt att folk köar så mycket för att få handla på ett jätte-Rusta. Haha. Men jag & Elin tyckte de va lite kul att köa också, man fick uppleva den riktiga ullareds-känslan liksom. Vi kunde ju inte direkt åka hem igen när vi hade åkt så långt. Och vi vet att om vi åker dit igen kan det inte bli värre. Dom hade typ rekord igår. Väl inne shoppade vi loss iallafall ;) Dom har verkligen allt där! Jag köpte allt från strumpbyxor till muffinsplåt och smink. Kändes skitkonstigt att gå runt i flera timmar och plocka på sig saker, och inte ha en aning om hur mycket allt ska kosta. Elin köpte skitmycket grejer, hon har ju egen lägenhet och om man har det tjänar man verkligen på att åka dit, schampo, toapapper och sånt är ju mycket billigare där!
Va så trött när jag kom hem igår så jag la mig typ direkt. Sov från tolv till tolv, skönt det!

Nu ska jag äta tacos till frukost och se på nåt kul på teven. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0