Ullared

Shit, har inte bloggat på evigheter. Latmask! Fast egentligen, så spelar det ju inte så stor roll med 10 besökare per dag. Tror dom överlever om man säger så ;)

Har haft två otroligt lugna veckor sen jag kom hem från Gran Canaria. Inte gjort många knop, det kan jag tala om. Har inte haft så mycket att göra i skolan, så jag har tittat på tv, film, läst, umgåtts med vänner och jobbat. Skönt som bara den!
Har bara massa äckliga, fula bilder från resan på min kamera men imorn ska alla träffas och äta sushi samt skratta åt alla bilder hos Sofia, så efter det har jag tänkt lägga upp lite bilder.

På lördag ska jag och Elin åka till Ullared, haha. Kommer säkert att vara världens kö där nu efter tv-serien men vi får se, vi gör det som en kul grej. Tror inte vi kommer hitta så mycket vettigt heller. Men det ska bli mysigt!
Blir en lugn helg annars, precis som föregående och nästa helg också. Känner inte för att festa nu på ett tag framöver, resan tog kål på mig haha!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen och försöka lägga mig i tid för en gångs skull!

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0