22:45

Jag har så jävla mycket i huvudet ikväll. Kommer inte kunna somna. Är väl vad man skulle kunna kalla förvirrad. Därför ska det bli så underbart att åka bort på fredag - kom bort härifrån ett tag och inte tänka på nåt här hemma. Bara släppa allt och leva livet! På grund av mitt snurrande huvud har jag inte fått mycket gjort ikväll heller, och det värsta är att jag inte ens orkar bry mig.
Det känns lite fel att jag vill åka bort för att fly från något, istället för att komma till något. Jag skulle så gärna vilja vara på topp och superduperpositiv (vilket jag givetvis är, men inte på det sättet) men nu ser jag mest det här som ett sätt att fly. Missuppfatta mig inte nu, jag tycker såklart det här ska skitroligt och jag är jättepepp men för tillfället kan jag mest fokusera på det som är här hemma.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag vaknar upp imorgon med en lättare inställning till livet.

(förlåt, jag är verkligen ingen mästare på att skriva "djupa" allvarliga texter. låter sjukt töntigt. vilket jag antar att det är också.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du glade!

Fin blogg :)

// the entertainer

2009-11-04 @ 19:20:17
URL: http://backtomysterycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0