bla bla bla

Gossip Girl!
Är inne på 4:e avsnittet nu, säsong 3. Jag dööör va bra det är. Använder mig av watchxonline.com, men det andra avsnittet fungerade inte, så jag googlade mig fram till en annan sida och tittade där. Och nu skulle jag titta på det fjärde, och då fungerade inte det heller. Testade med den andra sidan, men det fungerade inte där heller. Så då testade jag ungefär en miljon andra sidor, men ingen fungerade. Så jag har suttit i typ en halvtimme nu, och äntligen hittade jag ett ställe där det funkade. Lyckaaa! Dock finns ju inte alla avsnitt ute på nätet än, så jag vet inte hur jag ska klara mig sen, haha. Då kommer jag ju ändå va en månad före det som visas på teven liksom... jaja, inte tänka på det nu ;)

Jag hade ju historiaprov idag, det gick helt okej faktiskt. Första provet den här terminen som jag känt mig rätt nöjd efteråt! Det lönar sig verkligen att plugga, satt från 20.30-23.30 igår, och en timme på morgonen. Nu hoppas jag bara det gick så bra som jag trodde också haha:P Psykologiprovet förra veckan, det gick däremot inte bra.
På torsdag har vi en inlämning i Staden&Framtiden också, blä. Ska sätta mig sen och läsa ur en massa böcker som jag lånade på biblioteket idag. Jobbiiiigt:P men nu; gossip girl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0